Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Warianty tytułu:
Brand identity and research on loyalty to it
Autorzy: Lis Robert, Lis Franciszek
Rok wydania: 2013
Wersja dokumentu: Drukowana
Język: polski
Numer czasopisma: 9
Strony: 20 - 35
Bazy: Biblioteka Cyfrowa Politechniki Lubelskiej
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski
Artykuł poświęcony jest kryteriom i zasadom kreowania marki towarowej w taki sposób, by była rozpoznawalna na rynku i wzbudzała lojalność klientów. Opisane są w nim zasady jakimi powinny kierować się początkujące firmy by ich marka została zapamiętana. Z kolei do badania lojalności nabywców zaproponowano metody: tolerancji cenowej klientów, ich przywiązania do marki i zaangażowania w poszukiwaniu informacji o niej.