Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
7
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
Holastic relational model of employee's satisfaction
Autorzy: Skowron Łukasz
Rok wydania: 2013
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 298
Strony: 145 - 152
Bazy: CEEOL | BazEkon | PBN
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte repozytorium
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: polski | angielski
W niniejszym artykule autor porusza problem całościowego pomiaru zjawisk motywacji i satysfakcji pracownika i lojalności klienta umożliwiającego wyznaczenie siły zależności występującej między omawianymi obszarami. Do celów analitycznych badanego procesu zostały zaproponowane i scharakteryzowane główne modele ścieżkowe służące do pomiaru omawianych zjawisk marketingowych.
In the article its autor presents the problem of a holistic measurement of the phenomena of employee's motivation and satisfaction as well as customer's satisfaction and loyalty, which will allow to determine the strenght of the relationships between the aforementioned areas. For the analytical purposes of the described research process the autor proposed and describbed main path relation used for the measurementof the mentioned above marketing occurrences.