Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
70
Lista 2024
Status:
Autorzy: Walczak-Skałecka Agnieszka
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2025
Wersja dokumentu: Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 3
Wolumen/Tom: 32
Strony: 127 - 138
Bazy: BazEkon | DOAJ | EBSCO | ERIH PLUS | Index Copernicus | Journal Master List | National Librar
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 30 września 2025
Abstrakty: angielski
The article presents the research results on personal brand value categories. No systematized compilation of personal brand values has yet been identified that considers both marketing and humanistic perspective. Therefore, the questions are: what categories of personal brand values can be distinguished, and what connections exist between them? Personal brand (PB) is one of the knowledge commercialization tools. The instrumentality associated with it can lead not only to economic value production but also to dehumanization. A systematic literature review relating to PB values was carried out. The research conducted organizes the current knowledge of PB value categories. It also provides a basis for developing a proposal for a minimum set of value categories that should accompany analyses of concepts and practices related to PB building. Therefore, the results of the presented research complement the way of understanding the personal brand concept with a humanistic context, which should inextricably accompany it.