Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
4
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
Building relationships with stakeholders in the strategic management of the organization of tomorrow
Autorzy: Harasim Wiesław, Dziwulski Jacek
Rok wydania: 2013
Wersja dokumentu: Drukowana
Język: polski
Numer czasopisma: 3
Strony: 177 - 202
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski | angielski
W pierwszej części artykułu przedstawiono cechy i podejścia do zarządzania strategicznego w erze cyfrowej. Następnie scharakteryzowano miejsce przedsiębiorczości w strategiach zarządzaniu organizacjami. W trzeciej części zaprezentowano ewolucje w zarządzaniu organizacjami. Próbowano dociec, jak powinno wyglądać nowe myślenie w zarządzaniu organizacją w przyszłości? W ostatniej części podjęto próbę przeanalizowania elementów wpływających na zarządzanie organizacją z perspektywy menedżera.
In the first part of the paper presents the characteristics and approaches to strategic management in the digital age. Then characterized the place of establishment in the strategies of managing organizations. The third part presents the evolution in the management of organizations. Tried to figure out how it should look new thinking in the management of the organization in the future? In the last part of an attempt to analyze the elements that affect the management of the organization from the perspective of a manager.