Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
5
Lista B
Status:
Autorzy: Ignaciuk Piotr, Gil Leszek
Rok wydania: 2014
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 21
Wolumen/Tom: 8
Strony: 58 - 61
Web of Science® Times Cited: 8
Bazy: Web of Science | BazTech | DOAJ | Index Copernicus | Zentralblatt MATH
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 5 marca 2014
Abstrakty: angielski
The article describes damages to high pressure injectors used in common rail injection systems. The conducted analysis of their causes includes the diagnosis of injectors on a test bench and the results of microscopic research of damaged components. The tribological damages of high pressure injectors are local and cavitations pitting. The place of cavitations pitting are mainly check valves, where the reduction in the quantity of injected fuel is forming.