Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
6
Lista B
Status:
Autorzy: Wyrwisz Joanna
Rok wydania: 2013
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 11
Strony: 43 - 47
Bazy: BazEkon
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
Product placement is of marketing communication instruments. That specific tool improves the process of targeting the audience which may in consequence increase the efficiency of the whole campaign. The essence of that instrument lies in placing promoted products as requisites in films, TV series and other media. Using such a solution brings a lot of benefits but still it also undergoes numerous restrictions, mainly of legal and social nature.