Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
10
WOS
Status:
Autorzy: Laskowski Maciej, Wojdyga Aleksander
Rok wydania: 2014
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 2
Wolumen/Tom: 20
Strony: 402 - 405
Web of Science® Times Cited: 9
Scopus® Cytowania: 8
Bazy: Web of Science | Scopus | Web of Science Core Collection
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: Annual International Conference on Advances Technology in Telecommunication, Broadcasting, and Satellite (TelSaTech)
Termin konferencji: 2 września 2013 do 3 września 2013
Miasto konferencji: Jakarta
Państwo konferencji: INDONEZJA
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: angielski
In this paper authors present a didactic experiment implementing simple gamification into an university study path. One of three student groups is gamified—students receive points for completing tasks like attending classes or passing tests, in contrary to students in other two groups, who are following the traditional academic grading system. Authors try to determine if gamification can improve the students engagement (and by doing so, have a positive impact on their marks) or is just an en vogue notion with no practical application. The results of the experiment (which lasted for the whole semester) are presented and discussed.