Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
6
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
Event as a special tool of place marketing on the example of lublin
Autorzy: Wyrwisz Joanna
Rok wydania: 2014
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 35
Wolumen/Tom: 824
Strony: 119 - 127
Bazy: BazEkon | CEEOL- Central and Eastern European Online Library
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: polski | angielski
Celem artykułu jest zaprezentowanie event marketingu jako narzędzia z powodzeniem wykorzystywanego w marketingu miejsc. Marketing wydarzeń jest szczególnym sposobem komunikacji marketingowej, który może być stosowany przez miasta i regiony, w celu budowania pożądanego wizerunku i promowania miejsca. W artykule przybliżono istotę eventu oraz czynniki determinujące jego zastosowanie. Zasadniczą część opracowania stanowi studium przypadku Lublina jako przykład pozytywnego wykorzystania eventu marketingowego Carnaval Sztuk-Mistrzów w promocji miasta.
The purpose of the paper is describe event marketing as successfully used tool in place marketing. Event marketing is a special kind of marketing communication applied by cities and regions in order to create a desired image and to promote a place. The paper presents the essence of event and factors determining its usage. An essential part of the paper focuses on the case study of Lublin city aas an example of positive usage of event marketing " Carnaval Sztuk-Mistrzów" in the promotion of the city.