Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
6
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
Gaining customer loyalty for retailers using modern tools
Autorzy: Blicharz Piotr
Rok wydania: 2014
Wersja dokumentu: Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 11
Numer artykułu: 104
Strony: 112 - 9
Bazy: PBB - Polska Bibliografia Bibliologiczna | CEJSH - The Central European Journal of Social Sciences and Humanities AGRO | IC Journals Master List | BazEkon | PBN - Polska Bibliografia Naukowa
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Inne
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: polski | angielski
W artykule zaprezentowano wyniki badań własnych, dotyczących pozyskiwania klientów przez sieci handlowe poprzez programy lojalnościowe. Dokonano charakterystyki programów lojalnościowych, omówiono przyczyny przynależności konsumentów do programów, a także dokonano oceny wykorzystania nowoczesnych narzędzi w programach lojalnościowych
The article presents the result of research concerning acquairing customers by retilers through lojalty programs. There have been characteristics of loyalty programs, reasons for consumer loyalty programs, as well as an assessment of the use of modern tools in loyalty programs