Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
6
Lista B
Status:
Autorzy: Szymoniuk Barbara
Rok wydania: 2014
Wersja dokumentu: Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 11
Strony: 275 - 282
Bazy: CEJSH | BazEkon | PBN | Index Copernicus
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski
Rynek internetowych zakupów grupowych jest rynkiem młodym, dynamicznie rozwijającym się w Polsce i na świecie. W naszym kraju funkcjonuje od roku 2010. Dzięki kilkudziesięcioprocentowym zniżkom na produkty i usługi, nabywane przez duże grupy internautów, oferuje korzystne transakcje konsumentom i przedsiębiorcom. Niestety, rynek ten jest pełen pułapek, które mogą powodować z jednej strony zawiedzione nadzieje nabywców, a z drugiej ogromne szkody finansowe i wizerunkowe sprzedawców. Celem artykułu jest prezentacja wyników badań sondażowych przeprowadzonych w firmach uczestniczących w akcjach internetowych zakupów grupowych w Polsce oraz sformułowanie rekomendacji odnośnie efektywnego wykorzystania tej formy marketingu w e-dystrybucji i promocji marki