Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
6
Lista B
Status:
Autorzy: Wyrwisz Joanna
Rok wydania: 2014
Wersja dokumentu: Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 11
Strony: 299 - 306
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: Po opublikowaniu
Abstrakty: polski | angielski
Celem artykułu jest zaprezentowanie advergaming, jako efektywnego i jednocześnie akceptowalnego narzędzia interaktywnej komunikacji marketingowej. W artykule zastosowano podejście badawcze oparte na kwerendzie piśmiennictwa oraz źródeł internetowych. Ujęto charakterystykę advergaming jako instrumentu umożliwiającego budowanie interakcji z klientami. Artykuł uwzględnia ocenę korzyści i ograniczeń wykorzystania advergaming w kampaniach promocyjnych produktów oraz jego znaczenie w procesie tworzenia więzi z klientami.
The aim of article is to present advergaming as effective and accepted tools of interactive marketing communication. In the article an approach based on a query research of literature and online sources was used. Advergaming as modern communication tools to build interaction with customers were characterised. The evaluation of advantages and limitations of using advergaming in promotional campaigns of products and their importance in relationship marketing