Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
6
Lista B
Status:
Autorzy: Gąsior Marcin
Rok wydania: 2014
Wersja dokumentu: Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 11
Strony: 365 - 373
Bazy: CEJSH | BazEkon | PBN | Index Copernicus - IC Journals Master List
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski | angielski
W dobie intensywnego wzrostu znaczenia serwisów społecznościowych, także jako kanału prowadzenia komunikacji oraz interakcji z klientem, coraz istotniejsze wydaję się poznanie czynników decydujących o postrzeganiu i ocenie prowadzonych w ten sposób działań. Celem niniejszego artykułu jest próba znalezienia czynników skłaniających, jak również zniechęcających młodych konsumentów do zaangażowania się w komunikację przedsiębiorstwa, prowadzoną przy wykorzystaniu serwisów społecznościowych, z założeniem jednakże, iż kombinacja tych czynników nie jest stała dla wszystkich, tak jak nie jest stały stosunek potencjalnego konsumenta do tego źródła informacji
In times of profound rise in the importance of social media, also as a way to communicate and interact with a client, it seems ever more important to study crucial factors influencing perception and evaluation of such activities. The goal of this article is an attempt at revealing factors behind young consumer's decision of participation in communication through the company's social media, under the assumption that the combination of those factors, as well as a potential consumer's attitude towards such source of information, is not a constant