Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
6
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
E - determinants of motor impaired consumers
Autorzy: Maciaszczyk Magdalena
Rok wydania: 2014
Wersja dokumentu: Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 11
Strony: 384 - 391
Bazy: PBB - Polska Bibliografia Bibliologiczna | CEJSH - The Central European Journal of Social Sciences and Humanities | AGRO | IC Journals Master List | BazEkon | PBN - Polska Bibliografia Naukowa
Efekt badań statutowych TAK
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: Po opublikowaniu
Abstrakty: polski | angielski
Przenikanie Internetu w codzienną rzeczywistość jest procesem nieustającym, zmieniającym zauważalnie każdą dziedzinę życia. Medium to nie służy już jedynie jako prosta platforma komunikacyjna, ale również, a może przede wszystkim, jako platforma transakcyjna, gdyż coraz więcej osób dokonuje zakupów w przestrzeni wirtualnej. Oznacza to, iż konsumenci najpierw muszą podjąć decyzję o dokonaniu zakupu via Internet, a dopiero potem mogą doprecyzowywać swoje preferencje dotyczące produktu. W dużym uproszczeniu można więc powiedzieć, iż e-konsument przechodzi dwuetapowy proces – najpierw podejmowania decyzji o wyborze Internetu jako medium pośredniczącego w zakupach, a dopiero następnie o wyborze e-sklepu czy produktu.
Infiltration of Internet in everyday reality is a constant process that changes noticeably almost all consumers’ activities. That medium is no longer just a simple communication platform but also, or ever mainly, as a transactional platform as a growing number of consumers decide to purchase goods in virtual shops. That means that consumers at first need to make a decision of purchasing via Internet and only then they can define and stipulate their preferences towards the product. Thus we can say that e-consumers have to go through a two-step process of making decision – first of making an intention to shop online and then of choosing an e-shop and a product.