Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
6
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
Measuring models of the effectiveness of advertising campaig ns on the Internet in the information society
Autorzy: Rzemieniak Magdalena
Rok wydania: 2014
Wersja dokumentu: Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 11
Strony: 565 - 571
Bazy: CEJSH
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: polski | angielski
W społeczeństwie informacyjnym szczególnym dobrem jest informacja pozyskiwana w szybki i nieskomplikowany sposób. Na przełomie kilku ostatnich lat, internet stał się jednym z głównych kanałów komunikacji marketingowej. Reklama internetowa zagościła już na stałe w kampaniach reklamowych zarówno dużych jak i małych przedsiębiorstw. Głównym celem artykułu jest prezentacja modelowych form oceny efektywności reklam realizowanych za pośrednictwem Internetu
In the information society a particular good is information generated in the fast and uncomplicated way. Currently Internet became one of the main channels of marketing communication. Internet advertising is present in advertising campaigns both large and small businesses. The main goal of this paper is to present the model forms of advertising effectiveness evaluation in the Internet. The article poses the hypothesis that Internet advertising is an effective form of advertising. Verification of the hypothesis was the result of a study desk research, exploratory and experimental