Modele pomiaru efektywności kampanii reklamowych w internecie w dobie społeczeństwa informacyjnego
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
6
Lista B
Status: | |
Warianty tytułu: |
Measuring models of the effectiveness of advertising campaig ns on the Internet in the information society
|
Autorzy: | Rzemieniak Magdalena |
Rok wydania: | 2014 |
Wersja dokumentu: | Elektroniczna |
Język: | polski |
Numer czasopisma: | 11 |
Strony: | 565 - 571 |
Bazy: | CEJSH |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Abstrakty: | polski | angielski |
W społeczeństwie informacyjnym szczególnym dobrem jest informacja pozyskiwana w szybki i nieskomplikowany sposób. Na przełomie kilku ostatnich lat, internet stał się jednym z głównych kanałów komunikacji marketingowej. Reklama internetowa zagościła już na stałe w kampaniach reklamowych zarówno dużych jak i małych przedsiębiorstw. Głównym celem artykułu jest prezentacja modelowych form oceny efektywności reklam realizowanych za pośrednictwem Internetu | |
In the information society a particular good is information generated in the fast and uncomplicated way. Currently Internet became one of the main channels of marketing communication. Internet advertising is present in advertising campaigns both large and small businesses. The main goal of this paper is to present the model forms of advertising effectiveness evaluation in the Internet. The article poses the hypothesis that Internet advertising is an effective form of advertising. Verification of the hypothesis was the result of a study desk research, exploratory and experimental |