Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

MNiSW
6
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
Models of management of the organizational identity
Autorzy: Rzemieniak Magdalena
Rok wydania: 2014
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 34
Wolumen/Tom: 823
Strony: 307 - 317
Bazy: BazEkon | CEEOL - Central and Eastern European Online Library | PBN - Polska Bibliografia Naukowa
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: polski | angielski
Początkowo tożsamość organizacyjna była postrzegana wtórnie do procesu budowania wizerunku. Następnie analizowano ją pod kątem konkuręncyjności organizacji. W konsekwencji powstały modele zarządzania tożsamością, wizerunkiem i reputacją organizacji. W ostatnich latach perspektywa tożsamości nabrała charakteru interdyscyplinarnego i w związku z tym jest punktem wyjścia dla wielu koncepcji z zakresu zarządzania i marketingu, a w szczególności komunikacji, zachowania organizacyjnego, zarządzania marką oraz wizerunku marki. Głównym celem artykułu jest zatem zaprezentowanie modelowego podejścia do problematyki zarządzania tożsamością.
At first organizational identity was perceived somewhat secondary to the process of building the image. Then it was analyzed in terms of the competitiveness of organizations. Consequently, there emerged models of identity, image and reputation of the organization management. In recentyears, the prospect of identity has become an interdisciplinary nature and, therefore, it is the starting point for many concepts in management and marketing, in particular, communication organizational behavior, brand management and brand image. The main objective of the paper is presenting model approach for the issues of identity management.