Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
6
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
The process of building image of a city based on intangible assets
Autorzy: Rzemieniak Magdalena
Rok wydania: 2014
Wersja dokumentu: Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 10
Strony: 447 - 453
Bazy: CEJSH
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: polski | angielski
Wizerunek jest pojęciem względnym. Każdy ma inne wyobrażenie o danej osobie, organizacji czy też miejscu. Jednocześnie wizerunek jest wartością, o którą konkuruje coraz więcej podmiotów. Pozytywny wizerunek, a co z tym idzie i silna marka jest wartością, którą trudno zastąpić. Nie tylko organizacje komercyjne kształtują swój określony wizerunek czy też oferowanych przez siebie produktów, dostrzegając w tym określone korzyści. W procesie budowania wizerunku miasta powinien być uwzględniony wymiar wartości niematerialnych w celu osiągnięcia satysfakcjonującej efektywności działań. Wizerunek zaliczany jest do zasobów niematerialnych miasta. O konkurencyjności danego miejsca decydują zarówno zasoby materialne jak i niematerialne, dlatego tak ważne jest tworzenie pozytywnego wizerunku miasta. Celem artykułu jest omówienie procesu budowania wizerunku miasta w oparciu o wartości niematerialne
The image is a relative term. Everyone has a different idea about the person, company or location. At the same time is the amountby which the "fighting" more and more companies. Positive image and good brand is a value not to replace. Not only commercial companiesshape the specified image of your company. In the process of building the city's image should be included intangible assets.