Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

MNiSW
7
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
The sources of perceived risk, and the inclination of consumers towards on-line purchases − the results of own studies
Autorzy: Bejm Artur, Gąsior Marcin
Rok wydania: 2014
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 337
Strony: 120 - 128
Bazy: CEEOL | BazEkon | EBSCO
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte repozytorium
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: polski | angielski
Niniejszy artykuł prezentuje wyniki badania obszarów postrzeganego ryzyka związanego z dokonywaniem przez konsumentów transakcji on-line. objęło ono między innymi ocenę istotności źródeł ryzyka, to jest kolejnych, możliwych do napotkania zagrożeń oraz problemów, oraz weryfikację ich znaczenia w kształtowaniu skłonności do dokonania transakcji przy wykorzystaniu sieci Internet. Potwierdzono także hipotezę zakładającą możliwość segmentacji konsumentów według struktury źródeł postrzeganego ryzyka.
The paper presents the results of a study of different categories of risk perceived by the consumers during the online purchase processes. It included the evaluation of the significance of various sources of aforementioned risk, and the estimation of their impact on consumers’ tendency towards the on-line shopping. Additionally, a possibility to create a market segmentation based on the structure of the sources mentioned above was assessed.