Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
6
Lista B
Status:
Autorzy: Blicharz Piotr, Dziduch Agata
Rok wydania: 2014
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 34
Wolumen/Tom: 823
Strony: 233 - 244
Bazy: CEEOL - Central and Eastern European Online Library | PBN - Polska Bibliografia Naukowa | BazEkon
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Inne
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: polski | angielski
Badania satysfakcji klientów i pracowników są niezwykle istotnym elementem w funkcjonowaniu organizacji. Niezadowoleni pracownicy nie są zaangaŜowani w działania organizacji, nie czują się za nią odpowiedzialni oraz nie pracują wydajnie, co przedkłada się na niski poziom zadowolenia klientów. W artykule przedstawiono wybrane wyniki zrealizowanych pod koniec 2013 roku badań dotyczących satysfakcji pacjentów i pracowników prywatnego szpitala oraz przychodni. W podsumowaniu zawarto rekomendacje dla jednostek opieki zdrowotnej
Customer and employee satisfaction research are a vital element in the functioning of the organization. Dissatisfied employees are not engaged in the activities of the organization; they do not feel responsible for it and do not work efficiently, which shall be submitted to the low level ofcustomer satisfaction. The paper presents selected results of researches carried out in late 2013 relating to patient and staff satisfaction in a private hospital and a clinic. The summary includes recommendations for health care units.