Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Gąsior Marcin, Skowron Łukasz
Rok wydania: 2014
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0.6
Język: angielski
Numer czasopisma: 4
Wolumen/Tom: 10
Strony: 353 - 362
Bazy: Australian Research Council | EBSCO host | ProQuest ABI/INFORM | Ulrich's periodicals directory and Cabell's Directory of Publishing Opportunities in Management | the Index of Information Systems Journals.
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: angielski
Consumer behaviour is an inherent element of marketing science. It provides a significant contribution to the cognition of the mechanisms that govern the units that select and purchase goods and services. At the same time a question arises, the extent to which these behaviours are known to companies and the extent to which this knowledge is used as a foundation for creating marketing and sales strategies become apparent. The purpose of this article is to present selected results of research showing, based on the example of the Polish information technologies market, the gap that exists between the perception of consumer behaviour by conventional and on-line trade companies, and its actual/real course.