Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
5
Lista B
Status:
Autorzy: Lis Renata
Rok wydania: 2014
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 24
Wolumen/Tom: 8
Strony: 111 - 118
Web of Science® Times Cited: 4
Bazy: Web of Science | EBSCOhost | DOAJ-Directory of Open Access Journals | IndexCopernicus | J-Gate | Google Scholar | BazTech
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 5 grudnia 2014
Abstrakty: angielski
The article includes an analysis of the results of research on the influence of visual- ization on the effectiveness of training. It analyzes the application of visualization in engineering education with a particular focus on visual design principles. Examples of the use static and dynamic visualization in multimedia learning in technology and computer science are presented.