Motywacja pracowników oraz satysfakcja klientów w świetle badań empirycznych lubelskiego sektora galerii handlowych
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
6
Lista B
Status: | |
Autorzy: | Brych Łukasz, Grobel Przemysław, Skowron Łukasz |
Rok wydania: | 2014 |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | polski |
Numer czasopisma: | 34 |
Wolumen/Tom: | 832 |
Strony: | 245 - 257 |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | NIE |
Abstrakty: | polski |
Niniejszy artykuł przedstawia wyniki badań pierwotnych, prowadzonych w obszarze pomiaru poziomu satysfakcji i lojalności klientów oraz motywacji pracowników lubelskiego sektora centrów handlowych. Głównym obszarem rozważań badawczych autorów prowadzonych w niniejszym artykule jest wyznaczenie zbioru determinant kształtujących omawiane zjawiska marketingowe. Ponadto autorzy podjęli udaną próbę zdiagnozowania siły i charakteru relacji występujących pomiędzy badanymi zjawiskami poziomu motywacji pracowników oraz satysfakcji i lojalności klientów w perspektywie poszczególnych analizowanych zagadnień problemowych wykorzystanych przy charakteryzowaniu omawianych zjawisk marketingowych. |