Motywacja pracowników oraz satysfakcja klientów w świetle badań empirycznych lubelskiego sektora galerii handlowych
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
6
Lista B
| Status: | |
| Autorzy: | Brych Łukasz, Grobel Przemysław, Skowron Łukasz |
| Rok wydania: | 2014 |
| Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
| Język: | polski |
| Numer czasopisma: | 34 |
| Wolumen/Tom: | 832 |
| Strony: | 245 - 257 |
| Efekt badań statutowych | NIE |
| Materiał konferencyjny: | NIE |
| Publikacja OA: | NIE |
| Abstrakty: | polski |
| Niniejszy artykuł przedstawia wyniki badań pierwotnych, prowadzonych w obszarze pomiaru poziomu satysfakcji i lojalności klientów oraz motywacji pracowników lubelskiego sektora centrów handlowych. Głównym obszarem rozważań badawczych autorów prowadzonych w niniejszym artykule jest wyznaczenie zbioru determinant kształtujących omawiane zjawiska marketingowe. Ponadto autorzy podjęli udaną próbę zdiagnozowania siły i charakteru relacji występujących pomiędzy badanymi zjawiskami poziomu motywacji pracowników oraz satysfakcji i lojalności klientów w perspektywie poszczególnych analizowanych zagadnień problemowych wykorzystanych przy charakteryzowaniu omawianych zjawisk marketingowych. |