Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
6
Lista B
Status:
Autorzy: Brych Łukasz, Grobel Przemysław, Skowron Łukasz
Rok wydania: 2014
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 34
Wolumen/Tom: 832
Strony: 245 - 257
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski
Niniejszy artykuł przedstawia wyniki badań pierwotnych, prowadzonych w obszarze pomiaru poziomu satysfakcji i lojalności klientów oraz motywacji pracowników lubelskiego sektora centrów handlowych. Głównym obszarem rozważań badawczych autorów prowadzonych w niniejszym artykule jest wyznaczenie zbioru determinant kształtujących omawiane zjawiska marketingowe. Ponadto autorzy podjęli udaną próbę zdiagnozowania siły i charakteru relacji występujących pomiędzy badanymi zjawiskami poziomu motywacji pracowników oraz satysfakcji i lojalności klientów w perspektywie poszczególnych analizowanych zagadnień problemowych wykorzystanych przy charakteryzowaniu omawianych zjawisk marketingowych.