Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

MNiSW
5
Lista B
Status:
Autorzy: Śniadkowski Mariusz, Jankowska Agnieszka
Rok wydania: 2014
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 24
Wolumen/Tom: 8
Strony: 102 - 106
Web of Science® Times Cited: 0
Bazy: Web of Science | EBSCOhost | DOAJ-Directory of Open Access Journals | IndexCopernicus | J-Gate | Google Scholar | BazTech
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 23 listopada 2014
Abstrakty: angielski
The world of technology can be a tool to support development processes, primarily cognitive, emotional and motivational. Adoption issues shaping the image function in the technical thinking of students is justified in many ways: a – impact on the development of human image; b – multidimensional image and diversity of its media resources; c – the influence of the image on shaping the attitudes and behaviors of education; d – state of research on the evolution of technical thinking of youth. Development of the technical thinking is one of the objectives in the process of technical education. A picture taking part in it by building concepts and technical imagination fulfilling a significant role in the illustration and understanding of issues and technical products and the specific technical action. Technical education requires from teachers to enter a wide range of activities in the teaching process in the direction of the effective application and the use of image in the development of technical thinking and imagination of students. Pictures have a prominent role here.