Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
9
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
Ropo effect in buying process of young consumers
Autorzy: Wyrwisz Joanna, Panek Agnieszka
Rok wydania: 2015
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 39
Wolumen/Tom: 2
Strony: 471 - 482
Bazy: CEEOL - Central and Eastern European Online Library | BazEkon | PBN - Polska Bibliografia Naukowa
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: polski | angielski
Celem artykułu jest przedstawienie zjawiska w zachowaniu konsumentów określanego jako efekt ROPO. dotyczy ono poszukiwania w Internecie infoemacji o produktach i usługach, które konsumenci pragną nabyć, połączone z finalizowaniem transakcji w stacjonarnym punkcie sprzedaży. W artykule zaprezentowano podejście badawcze oparte na kwerendzie piśmiennictwa oraz badaniach empirycznych. w szczególności zaprezentowane zostaną wyniki badań w zakresie oceny zachowań młodych konsumentów podczas zakupów i występowania e tej grupie efektu ROPO.
The aim of the article is to present a ROPO effect in consumer behavior. The effect concerns seeking products and services information in the Internet but finalizing the transaction in the traditional point of sale. The article presents a research approach based on both literature research and empirical examinations. yhe assessment of young consumers behavior will be presented together with the description of ROPO effect occuring in that particular group of consumers.