Nowoczesne instrumenty promocyjne w procesie decyzyjnym młodego konsumenta
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
12
Lista B
Status: | |
Warianty tytułu: |
Modern promotional instruments in the young consumer’s decision-making process
|
Autorzy: | Wyrwisz Joanna |
Rok wydania: | 2015 |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | polski |
Numer czasopisma: | 1 |
Wolumen/Tom: | 354 |
Strony: | 314 - 323 |
Bazy: | CEJSH | EBSCO | Index Copernicus Journal Master List. |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | Po opublikowaniu |
Abstrakty: | polski | angielski |
Celem rozważań jest zaprezentowanie nowoczesnych instrumentów promocyjnych, jako efektywnych, a zarazem akceptowanych i odpowiadających oczekiwaniom społecznym narzędzi komunikacji z młodymi konsumentami. W artykule, będącym studium przypadku, zastosowano podejście badawcze oparte na kwerendzie piśmiennictwa oraz źródeł internetowych. Ujęto charakterystykę nowoczesnych instrumentów komunikacji wybranych według kryterium możliwości budowania interakcji z klientami. zasadniczą część opracowania stanowią studia przypadków trzech kampanii promocyjnych adresowanych do młodych konsumentów dokonujących decyzji zakupowych produktów różnych kategorii. w artykule uwzględniono ocenę korzyści i ograniczeń wykorzystania nowych mediów w kampaniach promocyjnych produktów oraz w procesie podejmowania decyzji o zakupie | |
An aim of considerations is to present modern promotional instruments as effective and acceptable and corresponding with social expectations tools of communication with young consumers. In her article, being a case study, the author applied the research approach based on inquiry of the literary output and Internet sources. She provides a description of modern communication instruments selected according to the criterion of the possibility to build interactions with customers. The principle part of the article is case studies of the three promotional campaigns addressed to young consumers making their decisions on purchases of products of various categories. In the article, the author took into consideration assessment of benefits and limits in use of new media in promotional campaigns related to products as well as their importance in the process of making decisions on purchases |