Wykorzystanie narzędzi promocyjnych w zarządzniu organizacjami non profit
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
9
Lista B
Status: | |
Autorzy: | Dziwulski Jacek |
Rok wydania: | 2015 |
Wersja dokumentu: | Drukowana |
Język: | polski |
Numer czasopisma: | 40 |
Wolumen/Tom: | 867 |
Strony: | 111 - 122 |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | NIE |
Abstrakty: | polski |
W artykule zaprezentowano wybrane koncepcji i podejścia do działań promocyjnych w zarządzaniu organizacjami non profit, na przykładzie wybranych organizacji pozarządowych. przedstawiono tendencje zmian w kreowaniu zachowań organizacji niedochodowych. Następnie podjęto próbę odpowiedzi na pytanie, czy organizacje te muszą używać instrumentów promocyjnych? Zaprezentowano także wyniki przeprowadzonych badań w dwóch wybranych organizacjach. |