Wykorzystanie narzędzi promocyjnych w zarządzniu organizacjami non profit
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
9
Lista B
| Status: | |
| Autorzy: | Dziwulski Jacek |
| Rok wydania: | 2015 |
| Wersja dokumentu: | Drukowana |
| Język: | polski |
| Numer czasopisma: | 40 |
| Wolumen/Tom: | 867 |
| Strony: | 111 - 122 |
| Efekt badań statutowych | NIE |
| Materiał konferencyjny: | NIE |
| Publikacja OA: | NIE |
| Abstrakty: | polski |
| W artykule zaprezentowano wybrane koncepcji i podejścia do działań promocyjnych w zarządzaniu organizacjami non profit, na przykładzie wybranych organizacji pozarządowych. przedstawiono tendencje zmian w kreowaniu zachowań organizacji niedochodowych. Następnie podjęto próbę odpowiedzi na pytanie, czy organizacje te muszą używać instrumentów promocyjnych? Zaprezentowano także wyniki przeprowadzonych badań w dwóch wybranych organizacjach. |