Ocena jakości usług restauracyjnych na przykładzie kawiarni w Lublinie
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
9
Lista B
Status: | |
Warianty tytułu: |
The evaliuation of the quality of the restsurant service on the example of cafes in Lublin
|
Autorzy: | Blicharz Piotr |
Rok wydania: | 2015 |
Wersja dokumentu: | Drukowana |
Język: | polski |
Numer czasopisma: | 38 |
Wolumen/Tom: | 865 |
Strony: | 209 - 217 |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | NIE |
Abstrakty: | polski | angielski |
Celem rozważań podjętych w artykule jest przedstawienie metody Servqual oraz jej wykorzystania w badaniu jakości usług restauracyjnych. W opracowaniu zaprezentowano wyniki przeprowadzonych w grudniu 2014 roku badań dotyczących jakości usług w wybranych kawiarniach w Lublinie. Imlikacja praktyczna tej metody badań w ocenie jakości usług uwzględnia przede wszystkim satysfakcję klienta.Staje się prostym sposobem na uzyskanie klarownych wniosków w zagadnieniach związanych z dostosowaniem usług do wymagań klienta. | |
The main purpose of the paper is presentation of the Servqual method and its use in the research of the quality of restaurant servicees. the paper presents the results of research on the quality of services in selected cafes in the city of Lublin which wass conducted in December 2014. Practical iplication of thi method to assess the quality of services takes into account primarily customer satisfaction. It becomes a simple way to obtain clear conclusions on issues related to the adjustment of the services to customers'requirements. |