Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
12
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
Measurement of Employees’ Motivations and Customers’ Satisfaction. Empirical Studies on the Example of Lublin Sector of Shopping Centres
Autorzy: Skowron Łukasz
Rok wydania: 2015
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 3
Wolumen/Tom: 356
Strony: 251 - 261
Bazy: CEJSH | EBSCO | Index Copernicus Journal M List | Humanities | ARGO | BazEkon | PBNaster
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: polski | angielski
W artykule zaprezentowano wyniki badań własnych autora, których celem było rozpoznanie poziomu motywacji pracowników oraz satysfakcji klientów lubelskiego sektora centrów handlowych. Do wyznaczania opisanych w artykule zjawisk marketingowych została wykorzystana metodologia modelowania ścieżkowego. Wyniki przeprowadzonych analiz dowodzą, że omawiane procesy przebiegają w odmienny sposób w przypadku poszczególnych podmiotów rynkowych. Sugeruje to, iż w rzeczywistości rynkowej kierownictwo każdego z badanych podmiotów handlowych powinno koncentrować się na innych zagadnieniach problemowych celem zbudowania długookresowych, pozytywnych relacji na płaszczyznach firma- -klient oraz firma-pracownik. Artykuł ma charakter badawczy.
In his article, the author presented findings of his own surveys whose aim was to recognise the level of employees’ motivation and customers’ satisfaction in the Lublin sector of shopping centres. To determine the marketing phenomena described in the article the author used the methodology of path modelling. Findings of the carried out research prove that the analysed processes run in a different way in case of individual market entities. This suggests that in the market reality managers of each of the commercial entities in question should focus on other problem issues in order to build long-term positive relations on the firm-customer and firm-employee planes. The article is of the research nature.