Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) jako istotny element edukacji studentów uczelni technicznej
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
9
Lista B
Status: | |
Warianty tytułu: |
Corporate Social Responsibility (CSR) as an Important Part of the Education of Students of Technical Colleges
|
Autorzy: | Cichorzewska Marzena |
Rok wydania: | 2015 |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | polski |
Numer czasopisma: | 1 |
Wolumen/Tom: | 11 |
Strony: | 188 - 194 |
Bazy: | CEJSH | POL-index | Index Copernicus International | ARIANTA | CEEOL |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Inne |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Abstrakty: | polski | angielski |
Artykuł dotyczy społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) jako ważnego elementu systemu edukacyjnego uczelni wyższej kształcącej przyszłych inżynierów. Tematyka społecznej odpowiedzialności biznesu obecna jest już w wielu dziedzinach i strefach życia gospodarczego. To ona w wielu przypadkach wyznacza strategie działania firm.Wydaje się zatem koniczne, by z tą problematyką byli zaznajomieni studenci, a więc przyszli pracownicy i menedżerowie. Autorka artykułu na podstawie przeprowadzonego na wszystkich kierunkach Politechniki Lubelskiej pilotażowego sondażu diagnostycznego analizuje poziom znajomości zagadnienia CSR wśród studentów ostatnich lat studiów inżynierskich. | |
This article applies to corporate social responsibility (CSR) as an important element of the educational system university educating future engineers. The subject of corporate social responsibility is already present in many areas and spheres of economic life. It was she who in many cases determines the strategies of companies. It appears therefore necessary, to the problems of the students were familiar, and so future employees and managers. The author of the article on the basis of carried out on all directions of the LUT pilot diagnostic survey examines the level of awareness of CSR issues among students in their last year of engineering studies. |