Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
9
Lista B
Status:
Autorzy: Lis Robert
Rok wydania: 2015
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 28
Wolumen/Tom: 9
Strony: 144 - 148
Web of Science® Times Cited: 0
Bazy: Web of Science | EBSCO | DOAJ | Indeks Copernikus | J-GATE
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja autorska
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 27 listopada 2015
Abstrakty: angielski
This publication presents the ongoing development of visual teaching technology in IT systems, which can be used for e-learning for the “Millennial Generation”. The analysis of different models of teaching making use of visual messages, leads to the conclusion that systems more advanced in VPN technologies possess substantial educational qualities. These systems include TightVPN, UltraVNC, OpenVPN, RealVNC or Radmin and ComodoUNITE as well as TeamViewer.