Konsumenci niepełnosprawni w obliczu wybranych trndów nowej konsumpcji w świetle badań własnych
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
9
Lista B
Status: | |
Autorzy: | Maciaszczyk Magdalena |
Rok wydania: | 2015 |
Wersja dokumentu: | Drukowana |
Język: | polski |
Numer czasopisma: | 875 |
Strony: | 119 - 128 |
Bazy: | CEEOL - Central and Eastern European Online Library | BazEkon | PBN - Polska Bibliografia Naukowa |
Efekt badań statutowych | TAK |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | NIE |
Abstrakty: | polski |
Zachowania współczesnych konsumentów podlegają nieustającym zmianom, które prowokowane są wieloma trendami konsumpcyjnymi. Wśród wspomnianych trendów wymienić można serwicyzację, globalizację, ekologizację, wirtualizację czy wreszcie prosumpcję. Konsument niepełnosprawny, jak każdy inny, ulega wpływom postmodernistycznym, a systwm wyznawanych przez niego wartości systematycznie ewoluuje. Niniejszy artykuł ma na celu przedstawienie głównych trendów zmian i ich wpływu na zachowania konsumenckie osób niepełnosprawnych. |