Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Rzemieniak Magdalena
Rok wydania: 2015
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Arkusze wydawnicze: 0,5
Język: angielski
Wolumen/Tom: 65
Strony: 980 - 987
Web of Science® Times Cited: 9
Scopus® Cytowania: 10
Bazy: Web of Science | Scopus | Elsevier
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: Po opublikowaniu
Abstrakty: angielski
A fast and problem-free access to information is a very special good in the contemporary entrepreneurship. Over a span of recent years the internet has become one of the main marketing communication channels and online advertising is permanently present in advertising campaigns of both large and small companies. The main goal of the article is to present the model forms of effectiveness of online advertising and analyse the online advertising effectiveness. It has been assumed that the greater effectiveness of online advertising contributes to improving the entrepreneurship among entities that use it. The article contains hypothesis that online advertising is the effective form of advertising. The hypothesis has been verified on the basis of desk research, as well as exploratory and experimental research.