Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
9
Lista B
Status:
Autorzy: Gąsior Marcin
Rok wydania: 2015
Wersja dokumentu: Drukowana
Język: polski
Numer czasopisma: 875
Strony: 72 - 82
Bazy: CEEOL - Central and Eastern European Online Library | BazEkon | PBN - Polska Bibliografia Naukowa
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski
Celem niniejszego artykułu jest prezentacja wyników dwóch badań czynników ryzyka związanego z dokonywaniem przez konsumentów zakupów w internecie. Oba badania, przeprowadzone przy wykorzystaniu interaktywnego kwestionariusza ankiety, na grupie odpowiednio 493 oraz 532 respondentów, dzielił odstęp dwóch lat, dzięki czemu możliwe stało się wnioskowanie nie tylko o samej istotności możliwych czynników, kształtujących postrzeganie ryzyka, ale także o jej ewolucji w czasie. Badanie uwidoczniło z jednej strony zwiększenie zaufania wobec tego kanału dystrybucji, z drugiej natomiast ukazało wzrost znaczenia obaszrów ryzyka, takich jak ochrona danych osobowych czy transport produktu.