Oczekiwania klientów wobec e-learningu na rynku europejskim
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
12
Lista B
| Status: | |
| Warianty tytułu: |
Clients’ Expectations towards e-Learning in the European Market
|
| Autorzy: | Blicharz Piotr, Jędruszak Anna |
| Rok wydania: | 2015 |
| Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
| Język: | polski |
| Numer czasopisma: | 3 |
| Wolumen/Tom: | 356 |
| Strony: | 5 - 14 |
| Bazy: | CEJSH | EBSCO | Index Copernicus Journal Master List |
| Efekt badań statutowych | NIE |
| Materiał konferencyjny: | NIE |
| Publikacja OA: | TAK |
| Licencja: | |
| Sposób udostępnienia: | Witryna wydawcy |
| Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
| Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
| Abstrakty: | polski | angielski |
| Artykuł traktuje o nauczaniu z wykorzystaniem szkoleń realizowanych na odległość. Dotychczasowe rozważania wskazują na coraz większe znaczenie e-learningu w nauczaniu, a z analiz studialno-literaturowych wynika, iż na postrzeganie jakości szkoleń e-learningowych wpływa wiele czynników, które decydują o ich ocenie. W publikacji ukazano genezę, klasyfikację, platformy e-learningowe oraz korzyści z e-learningu. Celem zaprezentowanych w artykule badań było określenie, jakie czynniki wpływają na jakość szkoleń e-learningowych, wskazanie barier korzystania z e-learningu oraz preferencji dotyczących komunikacji nauczyciela i ucznia. Badania ankietowe, na podstawie których dokonano wnioskowania, przeprowadzono w latach 2012-2013 na grupie 400 osób | |
| The article treats the teaching with the use of training carried out as distance learning. The previous considerations indicate the growing importance of e-learning in teaching, and the study and literature analyses show that the perception of the quality of e-learning is influenced by many factors which decide assessment thereof. In their article, the authors presented the genesis, classification, e-learning platforms and benefits from e-learning. An aim of the presented in the article surveys was to determine what factors affect the quality of e-learning, indicate the barriers of the use of e-learning and preferences concerning communication of the teacher and the student. The surveys, based on which the authors made their conclusions, were carried out in 2012-2013 on the group of 400 individuals. |
