Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
9
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
Skuteczność reklamy online firm w Polsce
Autorzy: Rzemieniak Magdalena, Iannuli Francesco
Rok wydania: 2015
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 2
Wolumen/Tom: 12
Strony: 130 - 138
Scopus® Cytowania: 2
Bazy: Scopus | Index Copernicus | Google Scholar | EconPapers | EBSCO | RePeC | BazTech | OAJI | Turkish Education Index
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: polski | angielski
Na przełomie kilku ostatnich lat, internet stał się jednym z głównych kanałów komunikacji marketingowej. Reklama internetowa zagościła już na stałe w kampaniach reklamowych zarówno dużych jak i małych przedsiębiorstw. Głównym celem artykułu jest prezentacja wyników oceny skuteczności reklam realizowanych za pośrednictwem internetu w małych i średnich przedsiębiorstwach. Wyniki mogą być przydatne również dla podmiotów zagranicznych, czy to celem porównania czy też wdrożenia. Cel opracowania został zrealizowany poprzez badania eksploracyjne i analizę następujących problemów badawczych: oceny efektywności modeli rozliczeń kampanii realizowanych w internecie, oceny wyboru narzędzi do pomiaru efektywności kampanii internetowych, zbadanie czynników wpływających na skuteczność reklamy graficznej, a także oceny skuteczności reklamy internetowej.
Over a span of the recent years the internet has become one of the main channels of marketing communication. Online advertising is ever-present in advertising campaigns of both large and small companies. The main goal of this article is to present the results of assessment of online advertising effectiveness in small and medium-sized companies that operate on the Polish ad Italian market. The results may be useful for foreign enterprises for the comparison or implementation. The main goal was achieved through the exploratory research and analysis of the following research problems: assessment of the effectiveness of settlement models of online advertising campai gns, assessment of the selection of tools for measuring the effectiveness of online advertising campaigns, analysing factors affecting the effectiveness of graphic advertising and the assessment of the effectiveness of online advertising.