Fizyczna przestrzeń szkoły- współczesne kierunki projektowe
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
9
Lista B
Status: | |
Warianty tytułu: |
Physical space of school – contemporary design indeas
|
Autorzy: | Kocki Wojciech, Bogucki Jacek, Kwiatkowski Bartłomiej |
Rok wydania: | 2015 |
Wersja dokumentu: | Drukowana |
Język: | polski |
Numer czasopisma: | 4 |
Wolumen/Tom: | 11 |
Strony: | 34 - 41 |
Bazy: | Index Copernicus |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | NIE |
Abstrakty: | polski |
Współczesne kierunki projektowe obiektów szkolnych znacząco zmieniły się od lat osiemdziesiątych uwzględniając sposób użytkowania oraz poszukiwanie wartości dodanych, niezwiązanych bezpośrednio z nauką ale stwarzających pretekst do przebywania w przestrzeni obiektu i indywidualizowania jej w zależności od potrzeb. Duże znaczenie dla projektantów mają osiągnięcia a naukowe psychologii środowiskowej badającej kształtowanie przestrzeni i jej interakcje z człowiekiem. |