Fizyczna przestrzeń szkoły- współczesne kierunki projektowe
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
9
Lista B
| Status: | |
| Warianty tytułu: |
Physical space of school – contemporary design indeas
|
| Autorzy: | Kocki Wojciech, Bogucki Jacek, Kwiatkowski Bartłomiej |
| Rok wydania: | 2015 |
| Wersja dokumentu: | Drukowana |
| Język: | polski |
| Numer czasopisma: | 4 |
| Wolumen/Tom: | 11 |
| Strony: | 34 - 41 |
| Bazy: | Index Copernicus |
| Efekt badań statutowych | NIE |
| Materiał konferencyjny: | NIE |
| Publikacja OA: | NIE |
| Abstrakty: | polski |
| Współczesne kierunki projektowe obiektów szkolnych znacząco zmieniły się od lat osiemdziesiątych uwzględniając sposób użytkowania oraz poszukiwanie wartości dodanych, niezwiązanych bezpośrednio z nauką ale stwarzających pretekst do przebywania w przestrzeni obiektu i indywidualizowania jej w zależności od potrzeb. Duże znaczenie dla projektantów mają osiągnięcia a naukowe psychologii środowiskowej badającej kształtowanie przestrzeni i jej interakcje z człowiekiem. |