Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Status:
Autorzy: Rzepka Agnieszka, Olak Andrzej Jan
Rok wydania: 2016
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 1
Wolumen/Tom: 2
Strony: 74 - 78
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: Po opublikowaniu
Abstrakty: angielski
The aim of this article is to show the meaning of the chosen aspects of management, which is based on creativity and innovation, understood as a process of communication determining vocational education. Creativity is a complex phenomenon connected with gaining and conscious or unconscious exchange of obtained knowledge, life experience, competences used in an unconventional manner in a creative process.Stressing the substantial factors, from the point of view of organization development, it indicates the need of interdisciplinary treatment of this process, with a particular emphasis on the meaning of methods and ways of communicating. Such an approach may assign directions of actions for people who look for new solutions in the range of efficient vocational education management, where team work and efficient process of interpersonal communication will be a foundation