Strategie komunikacji rynkowej w dobie globalizacji i ery cyfrowej
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
12
Lista B
Status: | |
Warianty tytułu: |
Marketing communication strategies in the globalisation and digitisation era
|
Autorzy: | Dziwulski Jacek |
Rok wydania: | 2016 |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | polski |
Numer czasopisma: | 1 |
Wolumen/Tom: | 360 |
Strony: | 16 - 25 |
Bazy: | BazEkon | CEJSH | EBSCO | IC Journals Master List |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | NIE |
Abstrakty: | polski |
Celem rozważań jest wskazanie znaczenia wykorzystania rozwoju nowych narzędzi komunikacji marketingowej dla zarządzania organizacją w erze cyfrowej. W artykule przedstawiono znaczenie strategii komunikacji marketingowej w erze cyfrowej. Pokazano, jaki wpływ mają technologie informacyjno-komunikacyjne w zarządzaniu organizacją w obszarze marketingu w dobie cyfryzacji. Artykuł ma charakter koncepcyjny. |