Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
9
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
The potential of using content marketing – case study
Autorzy: Wyrwisz Joanna
Rok wydania: 2016
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 7
Strony: 1054 - 1065
Bazy: pBB - Polska Bibliografia Bibliologiczna | CEJSH - The Central European Journal of Social Sciences and Humanities | AGRO | IC Journals Master List | BazEkon | PBN - Polska Bibliografia Naukowa
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski | angielski
Celem artykułu jest wskazanie content marketingu jako skutecznego i pozytywnie odbieranego narzędzia w komunikacji marketingowej organizacji z otoczeniem rynkowym. W artykule zastosowano podejście badawcze oparte na kwerendzie piśmiennictwa oraz źródeł internetowych. Ujęto ogólną charakterystykę marketingu treści wskazując jego specyfikę i potencjał wykorzystania. W szczególności w artykule ukazano przypadek firmy Alma Market SA wykorzystującej content marketing do budowania pozycji konkurencyjnej swojej marki.
The aim of the article is pointing out content marketing as the effective and acceptable tool in the communication of the organization with market environment. The research approach based on preliminary research of the writing and Internet sources was applied in the article. An overall description of content marketing showing the specificity and possibilities of its application was included. The case of Alma Market company using content marketing solutions for building the competitive position of its brand was portrayed in the article.