Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
14
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
Innovations in relations with commercial bank customers in multimedia network reality
Autorzy: Bojanowska Agnieszka, Kordulska Milena
Rok wydania: 2015
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 9
Wolumen/Tom: 16
Strony: 53 - 65
Bazy: BazHum | CEJSH - The Central European Journal of Social Sciences and Humanities | IC Journals Master List | PBN - Polska Bibliografia Naukowa
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: angielski
This article touches issue of customer relationship management in commercial banking by using an internet. Particular attention was paid to the virtual plane to use. Several selected banks were analyzed. It was discussed the activities of banks in the multimedia network reality on several levels, taking into account transaction services and social networking sites. It was also shown improvements and innovations that should draw customers and increase his loyalty to the bank. The topic is important, since in recent times, banks are losing trust of customers and their loyalty. The study made it possible to determine what the most discouraging customers and allow to propose some changes.