Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
15
WOS
Status:
Autorzy: Dziubiński Mieczysław, Drozd Artur, Adamiec Marek, Siemionek Ewa
Rok wydania: 2016
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 1
Wolumen/Tom: 148
Strony: 1 - 11
Web of Science® Times Cited: 9
Scopus® Cytowania: 23
Bazy: Web of Science | Scopus | INSPEC | Compendex | Chemical Abstracts (CAS) | Web of Science Core Collection
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: TAK
Nazwa konferencji: Scientific Conference on Automotive Vehicles and Combustion Engines (KONMOT 2016)
Termin konferencji: 22 września 2016 do 23 września 2016
Miasto konferencji: Kraków
Państwo konferencji: POLSKA
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Witryna wydawcy
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: angielski
Electronic ignition system affects the electronic equipment of the vehicle by electric and magnetic fields. The measurement of radio electromagnetic interference originating from the ignition system affecting the audiovisual test bench was carried out with a variable speed of the ignition system. The paper presents measurements of radio electromagnetic interference in automobiles. In order to determine the level of electromagnetic interference, the audiovisual test bench was equipped with a set of meters for power consumption and assessment of the level of electromagnetic interference. Measurements of the electromagnetic interference level within the audiovisual system were performed on an experimental test bench consisting of the ignition system, starting system and charging system with an alternator and regulator.