Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
9
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
Using the method of quality gaps in the qulity management of restaurant services
Autorzy: Blicharz Piotr
Rok wydania: 2016
Wersja dokumentu: Drukowana
Język: polski
Numer czasopisma: 3
Wolumen/Tom: 44
Strony: 289 - 298
Bazy: CEEOL | BazEkon | PBN - Polska Bibliografia Naukowa
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: NIE
Abstrakty: polski | angielski
W artykule przedstawiono, na tle rozważań teoretycznych, wyniki badań percepcji jakości usług na rynku usług gastronomicznych w wybranym powiecie w województwie lubelskim. Badanie wykonano w trzech etapach: przez niezależnego audytora, wśród klientów oraz wśród pracowników restauracji. W badaniach wykorzystano metodę Servqual, dostosowując ją do specyfiki usług gastronomicznych.
The article presents, on the background of theoretical considerations, the results of the perception of the quality of services in in selected district in Lubelskie voivodeship. the survey was carried out in three stages by an independent auditor, among employees of the restaurant. The study used Servqual method, adapting in to the specific of catering services.