Video materials as a means of promotion and advertising of the fields of study
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
10
Lista B
Status: | |
Autorzy: | Cieplak Tomasz, Malec Mirosław, Jarmuł Łukasz |
Rok wydania: | 2016 |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | angielski |
Numer czasopisma: | 31 |
Wolumen/Tom: | 10 |
Strony: | 274 - 280 |
Web of Science® Times Cited: | 0 |
Bazy: | Web of Science | DOAJ | Index Copernicus | BazTech | |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Otwarte czasopismo |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Data opublikowania w OA: | 1 września 2016 |
Abstrakty: | angielski |
In this paper there were presented some information about marketing and advertisement in the aspect of acquiring customers-candidate for studies with the help of the film as a tool of this kind of action. The paper also shows the results of the survey research and their analysis in the scope of expected features which will be characteristic, according to the respondents, for above-mentioned transfer tool. |