Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
8
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
Social media as an innovative tool supporting innovation and entrepreneurship
Autorzy: Kwietniewska Małgorzata
Rok wydania: 2016
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 2
Wolumen/Tom: 17
Strony: 373 - 384
Bazy: Index Copernicus | BazEkon | BazHum
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: polski | angielski
Artykuł nawiązuje do koncepcji wykorzystania social media jako nowoczesnego narzędzia budowania kapitału społecznego oraz networkingu. Przedstawia współczesne podejście organizacji do nawiązywania relacji poprzez udział w sieciach społecznościowych. Prezentuje wyniki badania aktywności w najbardziej rozpowszechnionym na świecie portalu społecznościowym wybranych za-granicznych instytucji nakierowanych na wspieranie rozwoju przedsiębiorczości oraz innowacyjności.
The article refers to the concept of use social media as an innovative tool for social capital buil-ding based on networking. It presents a modern approach to building social relationships with active parti-cipation in social media. It contains the results of activity studies of selected polish and foreign institutions supporting innovation and entrepreneurship placed in the most popular social networking site.