Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
9
Lista B
Status:
Autorzy: Wyrwisz Joanna
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2017
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 39
Wolumen/Tom: 112
Strony: 43 - 53
Bazy: CEJSH | CEEOL | IC Journals Master List | BazEkon | PBN
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 1 stycznia 2017
Abstrakty: polski
Niniejsza publikacja ma na celu wskazanie znaczenia oraz uwarunkowań komunikacji marketingowej w kontekście digitalizacji procesów rynkowych. Istnienie społeczeństwa informacyjnego, cyfryzacja konsumpcji, rozwój technologii dający możliwość tworzenia treści i uczestnictwa w wirtualnych społecznościach warunkuje stosowanie odpowiedniej komunikacji z rynkiem. Wymaga ona odpowiedniego planowania i wykorzystania narzędzi dających możliwość interakcji z odbiorcami. Szczególną rolę przypisuje się tutaj mediom społecznościowym i technologiom mobilnym. W oparciu o badania własne oraz zasoby internetu w artykule ujęto charakterystykę digitalizacji jako zjawiska rynkowego, podejście do konsumenta digitalnego, wykorzystanie metod i narzędzi marketingowych w warunkach cyfryzacji. Zaprezentowane zostanie również studium przypadku.