Komunikacja marketingowa wobec digitalizacji procesów rynkowych
Artykuł w czasopiśmie
MNiSW
9
Lista B
| Status: | |
| Autorzy: | Wyrwisz Joanna |
| Dyscypliny: | |
| Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować. | |
| Rok wydania: | 2017 |
| Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
| Język: | polski |
| Numer czasopisma: | 39 |
| Wolumen/Tom: | 112 |
| Strony: | 43 - 53 |
| Bazy: | CEJSH | CEEOL | IC Journals Master List | BazEkon | PBN |
| Efekt badań statutowych | NIE |
| Materiał konferencyjny: | NIE |
| Publikacja OA: | TAK |
| Licencja: | |
| Sposób udostępnienia: | Otwarte czasopismo |
| Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
| Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
| Data opublikowania w OA: | 1 stycznia 2017 |
| Abstrakty: | polski |
| Niniejsza publikacja ma na celu wskazanie znaczenia oraz uwarunkowań komunikacji marketingowej w kontekście digitalizacji procesów rynkowych. Istnienie społeczeństwa informacyjnego, cyfryzacja konsumpcji, rozwój technologii dający możliwość tworzenia treści i uczestnictwa w wirtualnych społecznościach warunkuje stosowanie odpowiedniej komunikacji z rynkiem. Wymaga ona odpowiedniego planowania i wykorzystania narzędzi dających możliwość interakcji z odbiorcami. Szczególną rolę przypisuje się tutaj mediom społecznościowym i technologiom mobilnym. W oparciu o badania własne oraz zasoby internetu w artykule ujęto charakterystykę digitalizacji jako zjawiska rynkowego, podejście do konsumenta digitalnego, wykorzystanie metod i narzędzi marketingowych w warunkach cyfryzacji. Zaprezentowane zostanie również studium przypadku. |
