Optymalna alokacja zasobów dźwiękowych urządzenia mobilnego na potrzeby gier
Artykuł w czasopiśmie
Status: | |
Warianty tytułu: |
Optimal allocation of mobile device sound resources for game programming purposes
|
Autorzy: | Wrzos Arkadiusz, Smołka Jakub |
Rok wydania: | 2016 |
Wersja dokumentu: | Drukowana | Elektroniczna |
Język: | polski |
Wolumen/Tom: | 2 |
Strony: | 104 - 107 |
Bazy: | BazTech |
Efekt badań statutowych | NIE |
Materiał konferencyjny: | NIE |
Publikacja OA: | TAK |
Licencja: | |
Sposób udostępnienia: | Otwarte czasopismo |
Wersja tekstu: | Ostateczna wersja opublikowana |
Czas opublikowania: | W momencie opublikowania |
Abstrakty: | polski | angielski |
Urządzenia mobilne dysponują ograniczonymi zasobami. Szczególnie gry potrzebują specjalnego podejścia od programisty. Większość wzorców projektowych pozwala osiągnąć statyczne zużycie pamięci i niskie użycie procesora, jednak ciągle jest wiele sytuacji gdzie wytworzenie płynnie działającej funkcjonalności jest wymagającym zadaniem, wymagającym przeprowadzenia badań. W tej pracy autor bada optymalną alokację zasobów dźwiękowych do odtwarzania ich z minimalnym opóźnieniem w języku Java na systemie Android. | |
Android is a mobile device platform, whose resources are limited. Games, and high-performance applications need special approach. Most of programming patterns allow for static memory allocation or maintaining low processor usage. Regardless, there are still many situations, in which development is demanding task, and needs much research. In this work author studied and research for efficient allocation of audio resources to play them with minimal latency in non deterministic way. |