Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

Publikacje Pracowników PL z lat 1990-2010

Publikacje pracowników Politechniki Lubelskie z lat 1990-2010 dostępne są jak dotychczas w starej bazie publikacji
LINK DO STAREJ BAZY

Status:
Warianty tytułu:
Optimal allocation of mobile device sound resources for game programming purposes
Autorzy: Wrzos Arkadiusz, Smołka Jakub
Rok wydania: 2016
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Wolumen/Tom: 2
Strony: 104 - 107
Bazy: BazTech
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Abstrakty: polski | angielski
Urządzenia mobilne dysponują ograniczonymi zasobami. Szczególnie gry potrzebują specjalnego podejścia od programisty. Większość wzorców projektowych pozwala osiągnąć statyczne zużycie pamięci i niskie użycie procesora, jednak ciągle jest wiele sytuacji gdzie wytworzenie płynnie działającej funkcjonalności jest wymagającym zadaniem, wymagającym przeprowadzenia badań. W tej pracy autor bada optymalną alokację zasobów dźwiękowych do odtwarzania ich z minimalnym opóźnieniem w języku Java na systemie Android.
Android is a mobile device platform, whose resources are limited. Games, and high-performance applications need special approach. Most of programming patterns allow for static memory allocation or maintaining low processor usage. Regardless, there are still many situations, in which development is demanding task, and needs much research. In this work author studied and research for efficient allocation of audio resources to play them with minimal latency in non deterministic way.