Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
11
Lista B
Status:
Autorzy: Biały Michał, Szlachetka Marcin
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2017
Wersja dokumentu: Elektroniczna
Język: angielski
Numer czasopisma: 1
Wolumen/Tom: 13
Strony: 51 - 60
Bazy: BazTech | Cabell's Directory | CNKI Scholar (China National Knowledge Infrastucture) | ERIH PLUS | Index Copernicus | J-Gate | Google Scholar | TEMA Technik und Management.
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 14 marca 2017
Abstrakty: angielski
The article presents the modeling and simulation of the crank-piston model of internal combustion engine. The object of the research was the engine of the vehicle from the B segment. The individual elements of the gasoline engine were digitizing using the process of reverse engineering. After converting the geometry, assembling was imported to MSC Adams software. The crank-piston system was specified by boundary conditions of piston forces applied on the pistons crowns. This force was obtain from the cylinder pressure recorded during the tests, that were carried out on a chassis dynamometer. The simulation studies allowed t determine the load distribution in a dynamic state for the selected kinematic pairs.