Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
9
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
Creation brand new car media - case study brand Alfa Romeo
Autorzy: Dziwulski Jacek, Piątek Radosław
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2017
Wersja dokumentu: Drukowana | Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 4
Strony: 66 - 74
Bazy: CEJSH - The Central European Journal of Social Sciences and Humanities | AGRO | IC Journals Master List | BazEkon
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 28 kwietnia 2017
Abstrakty: polski | angielski
W artykule podjęto próbę analizy metod i narzędzi oferowanych przez tzw. nowe media, które są używane przez firmy do tworzenia wizerunku danej marki produktów. Badanym przykładem jest marka motoryzacyjna koncernu FCA Alfa Romeo. W pierwszej części artykułu zostaną przedstawione aspekty teoretyczne dotyczące narzędzi i metod wykorzystywanych do tworzenia kreacji marki poprzez nowe media. W dalszej części zostaną omówione przykłady poszczególnych nowych mediów. W ostatniej części artykułu oprócz podsumowania zostanie przedstawiona refleksja na temat dalszych kierunków rozwoju kreowania marek w nowych mediach i możliwych skutkach tych działań.
The article attempts to analyze the methods and tools offered by the so-called. new media, which are used by companies to create a brand image products. Studied example is the automotive brand company FCA Alfa Romeo. In the first part of the article will be presented theoretical aspects concerning the tools and methods used to create the creation of brand new media. In the next part we will discuss examples of individual new media. In the last part of the article in addition to the summary will be presented reflection on further development directions of creating brands in the new media and the possible effects of these activities.