Informacja o cookies

Zgadzam się Nasza strona zapisuje niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (ang. cookies) na Twoim urządzeniu w celu lepszego dostosowania treści oraz dla celów statystycznych. Możesz wyłączyć możliwość ich zapisu, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki. Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień oznacza zgodę na przechowywanie cookies w Twoim urządzeniu.

Publikacje Pracowników Politechniki Lubelskiej

MNiSW
9
Lista B
Status:
Warianty tytułu:
The creativity and the innovative activity as factors of creating the customer value
Autorzy: Skowron Stanisław, Broda Karolina
Dyscypliny:
Aby zobaczyć szczegóły należy się zalogować.
Rok wydania: 2017
Wersja dokumentu: Elektroniczna
Język: polski
Numer czasopisma: 4
Strony: 333 - 340
Bazy: PBB - Polska Bibliografia Bibliologiczna | CEJSH - The Central European Journal of Social Sciences and Humanities | AGRO | IC Journals Master List | BazEkon | PBN - Polska Bibliografia Naukowa
Efekt badań statutowych NIE
Materiał konferencyjny: NIE
Publikacja OA: TAK
Licencja:
Sposób udostępnienia: Otwarte czasopismo
Wersja tekstu: Ostateczna wersja opublikowana
Czas opublikowania: W momencie opublikowania
Data opublikowania w OA: 28 kwietnia 2017
Abstrakty: polski | angielski
W artykule omówiono pojęcie kreatywności jako kluczowego czynnika w tworzeniu innowacji i osiągania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Przedstawiono przypadek firmy kurierskiej FedEx Express Polska, działającej z powodzeniem na rynku usług logistycznych. Opisano nowoczesne rozwiązania w zakresie usług kurierskich wprowadzanych sukcesywnie przez tą firmę, oraz zaangażowanie pracowników firmy w działalność innowacyjną. Na podstawie badań ankietowych wykazano wpływ polityki innowacyjnej firmy na tworzenie wartości dla klientów jej usług.
The article discusses the concept of creativity as a key factor in the creation of innovation and achievement of the enterprise competitive advantage. We presented the case of FedEx Express Poland, operating successfully in the market of logistics services. Modern solutions in the field of courier services introduced gradually by this company, and the involvement of employees in innovation activities were described . Based on the questionnaire survey the impact of innovation policy this company to create value for customers of its services was demonstrated